Lectii de teatru…pentru copiii ?!

Dragi prieteni,

Viata este o scena, pe care cu cat invatam mai repede sa ne jucam rolul si sa ne simtim bine cu el, cu atat mai impliniti, mai apreciati si mai echilibrati vom fi.

Am descoperit de curand o componenta a educatiei copiiilor mai putin utilizata in Cluj, lectiile de teatru pentru copiii.

Am avut placerea sa discut cu d-na Diana Bathory (Pop), actrita de meserie, orientata catre educatia copiiilor, despre lectiile pe care le tine la cateva gradinte din Cluj, in care copiii invata bune maniere, sa vorbeasca liber, sa impovizeze, sa-si exprime adecvat sentimentele si multe alte lucruri pe care nici nu stiu sa le insir corect, dar care am apreciat ca ar prinde bine si in educatia baietelului meu. Sper sa-si faca timp si sa ne scrie mai multe despre ceea ce face cu copiii, ce le place copiiilor atat de mult in activitatea asta si cum am putea sa participam si noi la activitati. Pana atunci, eu voi transmite cu drag mesajele voastre catre ea.

o saptamana minunata!

Adela

 

 

Leave a Reply

