Mai mult decat un costum de safari, un copil intr-o poveste…

Mai mult decat un costum de safari, un copil intr-o poveste...

Dragi prieteni,

am trait in acest weekend o experienta pe care trebuie sa v-o impartasesc. Poate si voi ati avut probleme cand micutii au fost nemultumiti de costumatia pentru serbare, au vrut s-o dea jos ca-i strange, ca le e cald, etc… eu una stiu ca da, ca oricat m-am straduit sa pregatesc un costum frumos, documentat, dar home-made, n-am scapat niciodata de problema.

Am fost in weekend la niste prieteni de o viata a caror activitate am descoperit-o in profunzime abia acum: inchirieri costume de carnaval, serbari si ocazii speciale. Mi-au spus ca este importat sa duci copilul la ei, sa probeze costumul, sa aleaga o varianta care-l reprezinta, ca sa ajunga sa traiasca personajul respectiv si au avut dreptate. Va arat doar o poza, din zecile pe care le-am facut intr-o ora, in care baietelul meu este costumat in safari, traieste acest rol si chiar spune o poveste despre o partida de vanatoare. Dincolo de frumusetea privelistii, care cred c-ar fi luat ochii intr-o serbare, am simtit bucuria copilului ca se simte frumos, deosebit si personaj principal in povestea lui. E o experienta pe care daca n-o traiesti n-am cum sa v-o redau in cuvinte. Am tinut neaparat sa va recomand sa incercati o astfel de experienta pentru urmatoarea serbare, mai ales ca vine Halloween, si sa va invit sa le faceti o vizita. Sigur, unul din cele cateva sute de costume curate, bine facute si comode, vor aduce acea magie in sufletul copiilor vostri. Telefonul Adelei de la Adela Fashion este 0722724374, sau puteti vedea cateva costume super simpatice, costum de pitic, costum toamna, costum de zana, costum de vrajitor, costum de vrajitoare, costum de magician … pe site-ul lor: http://adelafashion.ro/

Leave a Reply

